W tym poradniku staniemy troszkę w obronie naszych kolegów po fachu, czyli generalnie ujmując wszystkich ludzi związanych z marketingiem internetowym, grafiką, usługami IT. Wielu klientów strasznie się dziwi, dlaczego napisanie tekstu przez copywritera jest takie drogie, czemu proste logo tylko kosztuje i po co mi droga strona internetowa, którą ja sam będę mógł zrobić 🙂
Obiecanki, cacanki, ale przejdźmy najpierw do meriturum. Pamiętajcie zawsze o tym, iż słowo klucz USŁUGI jakiekolwiek one by nie były zawierają takie frazy jak: profesjonalizm, czas, doświadczenie. Każdy usługodawca przekazuje swojemu klientowi niezbędny czas, dysponuje odpowiednim doświadczeniem nabytym przez wiele lat, a także profesjonalizmem, czyli potrafi odpowiednio doradzić klientowi i zachować się jak trzeba.
Za to wszystko trzeba niestety zapłacić – o ile chcemy powierzyć zadanie profesjonaliście, a nie studentowi po jednym roku informatyki – z całym szacunkiem do studentów.
Pamiętajcie zawsze, żeby nie zachowywać się jak typowy „Janusz biznesu” tylko starać się zrozumieć pole widzenia drugiej osoby.
Nie ryzykuj i zleć zadanie odpowiedniej firmie, takie jak: Sochacki Design